streda 1. decembra 2010

O ľudoch, ktorí majú silou mocou predsudky

Asi každý to pozná. "Ťukanec" na Prístavnom? Blondína. Zle zaparkované? Blondína. Zle parkuje? Blondína... Samozrejme nie iba na cestách, aj mimo nich, všetky sprosté baby sú blondíny a nikdy nie ináč. Som jediná, ktorá pozná sprostých blondín asi tak 10x menej ako brunet?

Pamätám si, keď som išla s otcom na hroby do Divína a dlhú cestu som šoférovala. Má dosť dlhé auto a ešte som s ním neparkovala. Mala som vtedy asi mesiac vodičák a nemám auto, takže sa k šoférovaniu dostanem iba občas. Mali sme prestávku v Nitre. Zašli sme na parkovisko pred Tescom a že idem zaparkovať. Začala som cúvať a keď som sa pozrela dozadu, nič som nevidela, lebo malá sestra tam mala na oknách nejaké tie oknové hračky, viete čo mám na mysli. Otec videl že mám problém, tak sa ma spýtal či to zaparkuje a tak som súhlasila, aby sme tam neparkovali 3 minúty. Keď som vystúpila, chalani vo favoritke sa veľavravne tvárili: "Ježííííš, blondína nevie zaparkovať!" Takých situácii bolo omnoho viac, ale neriešim ich, iba si vtedy poviem, že takí ľudia sú strašne hlúpi a nemajú čo iné riešiť, len to, kto má aké vlasy.

Tak ja len toľko, ale viac budem vedieť keď budem viac na cestách a obzriem si kto ako šoféruje.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára